سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در فیروز آباد

مراسم کلنگ زنی طرح نهضت ملی شهرستان فیروزآباد ، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان انجام شد .

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد علی صیاد پور مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد گفت:  طرح  نهضت مسکن ملی در فیروز آباد با تامین اعتبارات و تسهیلات و خودیاری و آورده متقاضیان شروع شده است.

او با اشاره به اجرای بهسازی طرح هادی روستایی در روستای تنگ ریز فیروز آباد گفت: این طرح با اجرای ۲ هزار و  ۵۰۰ مترمربع آسفالت انجام می‌شود که ۲۲۳۹ میلیون  ریال اعتبار استانی و ۳۸۱۱ میلیون ریال اعتبار ملی برای آن هزینه شد که ۶۴ خانوار روستایی از مزایای این طرح بهره مند می‌شوند.

صیاد پور با تاکید بر افتتاح ۲۷۲ واحد مسکن روستایی در فیروزآباد گفت: این واحد‌های مسکونی با اختصاص ۲۸۰ هزار و ۱۶۰ میلیون ریال آورده متقاضیان و تسهیلات کم بهره ساخته شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروز آباد گفت: بر اساس آمار‌های موجود، در دهه فجر امسال ۱۵ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و اقتصادی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فیروز آباد افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مهندس آرگیو فرماندار فیروزآباد نیز گفت: مهمترین طرح‌های قابل افتتاح آبگیری طرح ملی سد هایقر بود که قبل از شروع بارندگی‌ها آبگیری و در حال حاضر آماده بهره برداری بوده و جاده جدید فیروزآباد به فراشبند از طرح های ملی این منطقه است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فرخ زاده
۰۶:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
سال ۱۴۰۰ثبت نام کردی ولی پیامک برام نه اومده باید چکارکنم
سعید
۰۱:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
زمین طرح ملی کی واگذار ودر حال ساخت