سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح واحد های مسکن روستایی در پاسارگاد

همزمان با دهه فجر ۱۶۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان پاسارگاد افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد مهدی متین کیا مدیر بنیاد مسکن شهرستان پاسارگاد گفت: این واحد های مسکونی با بهره گیری از ۵۰۰ میلیون ریال وام بهسازی و ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و آورده متقاضی با زیربنای ۶۰ متر مربع در روستای کردشولی در بخش پاسارگاد شهرستان پاسارگاد ساخته شده است.

او گفت: بهره برداری از ۱۶۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان پاسارگاد در قالب طرح بهسازی امسال آغاز  و برای ساخت ۱۶۴ واحد مسکن روستایی دراین شهرستان ۱۶۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال هزینه شد که نیمی از آن از محل تسهیلات کم بهره و بخشی از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

 نصیری فرج الله نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان فارس نیز گفت: بهره برداری از یک هزار و ۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری آسیب دیده از حوادث طبیعی همزمان با دهه فجر امسال آغاز شده است.

او گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره گیری از ۱۱ هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال آورده افراد و تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن بهسازی و بازسازی شده است.

نصیری گفت: ۵ هزار و ۶۲۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال از این اعتبارات از محل تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن و به همین میزان نیز از محل آورده متقاضیان برای بهسازی و بازسازی واحد‌های یاد شده هزینه شده است.

فرماندار، امام جمعه و بخشدار شهرستان پاسارگاد و جمعی از مدیران ادارات و اهالی روستای کردشول نیز از خدمات بنیاد مسکن این شهرستان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.