سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتصاب سه مدیر جدید با حکم استاندار

استاندار قم در احکامی جداگانه سه مدیر جدید را منصوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در احکامی جداگانه عباس صادقیان مشکانی را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری، عباس گراوند را به عنوان بخشدار سلفچگان و یاسر جعفرپور فردوسیه را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جعفر آباد منصوب کرد.

در حکم استاندار قم خطاب به صادقیان مشکانی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب می‌نمایم.

در احکام انتصاب بخشداران جدید هم با اشاره به تفویض اختیار وزیر کشور و در اجرای تبصره بند ۱ ماده (۳) مصوبه شماره ۸۷۸۶۰۶ مورخ ۱۳۹۵/۴/۱ شورای عالی اداری و نظر به پیشنهاد فرماندار مربوطه و تأیید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وتحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است هر سه مدیر تازه منصوب شده، جزء نیرو‌های شاغل در استانداری قم و دارای سال‌ها تجربه وسابقه خدمت در این مجموعه می‌باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.