سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی هفت طرح در لردگان در دهه فجر

همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی هفت طرح با سه کاربری آموزشی، زیرساخت و مسکونی در شهرستان لردگان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - همزمان با هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۸ طرح در شهرستان لردگان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی و محلی بهره برداری شد.

برای این طرح‌ها ۸۲۸ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال هزینه شده است که از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۷۰ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال از بودجه استانی، ۲۳۳ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال از اعتبارات داخلی، ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۳۹۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان تامین و هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها با شش کاربری مسکونی، صنعتی، بهداشت و درمان، دامپروری، زیرساخت و آموزشی زمینه اشتغال مستقیم ۲۵ نفر فراهم شد.

اجرای طرح هادی، مسکن‌های مددجویی، ترمیم و آسفالت معابر، کارگاه فرش دستباف، ساخت مدرسه، مرکز جامع خدمات سلامت، سی. تی. اسکن بیمارستان شهدا، اجرای طرح‌های شهری، طرح‌های دامپروری، تولید مواد شوینده، بهینه‌سازی شبکه‌های برق و ایجاد سایت جدید، افزایش تکنولوژی و بهینه‌سازی تلفن همراه از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی لردگان به‌شمار می‌رود.

همچنین عملیات اجرایی هفت طرح با سه کاربری آموزشی، زیرساخت و مسکونی در شهرستان لردگان آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۴۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

در زمان اجرا و ساخت این طرح‌ها در شهرستان لردگان زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.