سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«موقعیت مهدی» در انتقال حس یک شاهکار سینمایی است

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» اولین ساخته هادی حجازی‌فر یکی از آثار تحسین شده از سوی مخاطبان و کارشناسان است.

باشگاه خبرنگاران جوان - سید محمد حسینی نویسنده، منتقد و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: «موقعیت مهدی» همان موقعیت آوینی در آثار مستند اوست و نزدیک‌ترین طعم به توصیفات قلم شیوا و صدای رحمانی سید شهیدان اهل‌قلم است که سال‌ها سینمای ایران انتظارش را می‌کشید.

 

 

فیلمی که به دور از هیاهوی متداول بیشتر ناظر به تجربه حس ناب زیستن در موقعیتی را به مخاطب می‌دهد که مهدی باکری در آن به سر می‌برد.

به گفته حسینی «موقعیت مهدی» از منظر انتقال درست حس یک شاهکار ویژه سینمایی است و توانسته نقطه ضعف کلی سینمای ایران یعنی ضعف در پرداخت شخصیت‌های واقعی و اصطلاحا پرتره را پشت سر گذارد و تا آنجا که سینمای ایران قابلیتش را دارد به سوژه خود نزدیک شود و او را همانگونه که بوده توصیف کند و به مخاطبان معرفی نماید.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» اولین ساخته هادی حجازی‌فر یکی از آثار تحسین شده از سوی مخاطبان و کارشناسان است. این فیلم با اختلاف بسیار اندک دومین فیلم برگزیده مخاطبین جشنواره چهلم فیلم فجر است.

 این فیلم با بازی هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید آقاپور و... به کارگردانی هادی حجازی‌فر در مرکز سیمافیلم و با مشارکت بنیاد روایت فتح تهیه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.