سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه سازش محله در زاهدان افتتاح شد

خانه سازش محله همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر در محله رسالت زاهدان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان و جمعی از مسوولان در این شهرستان افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح خانه سازش محله   ضمن تبریک ایام رجب و دهه فجر گفت: حضور در کنار مردم از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و ما یک شان بیشتر نداریم آن هم خدمت و نوکری به همین مردم است.

رحمدل بامری  می گوید: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی توانست تمام گردنه‌های خطرناک را پشت سر بگذارد قطعا ناشی از همین حضور مردم ولایت پذیری آنان بوده است.

او گفت: در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی ها و افتتاح پروژه‌ها را بیشتر می‌بینیم و این یک واقعیت است که باید گذشته و حال را ببینیم زیرا وقتی گذشته و حال را مقایسه می‌کنیم متوجه پیشرفت‌های زیاد می‌شویم.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ما مشکلاتی را هم داریم اما پیشرفت‌های زیادی نیز داشته‌ایم که باید به آنها توجه داشت و در عین حال سعی شود تا مشکلات را برطرف کنیم.

او گفت: ما شهیدان زیادی در سیستان و بلوچستان همچون شهید حاج قاسم میرحسینی که شهید شاخص این منطقه بوده را داریم که برای این انقلاب جانفشانی کرده‌اند است.

بامری  گفت:  وجود خانه‌های سازش امر مهمی است زیرا مشکلاتی وجود دارد که مردم خودشان می‌توانند آن را حل کنند زیرا در استان ما به لحاظ بافت قومی و شرایط جغرافیایی قطعا می‌طلبد که ما از ظرفیت علما و معتمدین استفاده کنیم.

به گفته او  معتمدین ظرفیت زیادی دارند که می‌توانند مشکلات مردم را بدون ارجاع غیر ضروری به محاکم قضایی حل و فصل کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما در کنار سایر دوستان یک مجموعه واحد هستیم زیر در چتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه خدمت به مردم را داریم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.