سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سقوط هفت بهمن در گردنه ژالانه

سقوط هفت مورد بهمن سنگین در گردنه ژالانه باعث شد تااین مسیر امروز برای ساعاتی بسته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محمد شبرندی گفت: ساعت ۱۱ امروز سقوط هفت بهمن سنگین در گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد اورامان و سروآباد به پاوه باعث مسدود شدن این مسیر ارتباطی شد.

مسئول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سروآباد با بیان اینکه ارتفاع بهمن‌های سقوط کرده به بیش از هفت متر می‌رسید، گفت: با حضور به موقع نیرو‌های راهداری مستقر در گردنه ژالانه بعد از چند ساعت تلاش بی وقفه، مسیر، بازگشایی و تردد برقرار شد.

به گفته او: ۱۶ نیروی راهداری با ۱۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برف روبی، کار بازگشایی این مسیر را انجام دادند و تردد در این گردنه تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

 شبرندی گفت: بارش برف در گردنه ژالانه که از دیروز آغاز شده است به بیش از ۷۰ سانتی متر می‌رسد و همین امر باعث کندی تردد در این مسیر شده است که با حضور شبانه روزی نیرو‌های راهداری در این مسیر این محور باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

مسئول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سروآباد گفت: بیش از ۱۲۰ خودروی گرفتار در ۲ طرف بهمن‌های سقوط کرده رهاسازی شد و بیش از ۵۰ تن نمک نیز برای ایمن سازی و بازگشایی مسیر و جلوگیری از یخ بستن مسیر استفاده شد.

او می گوید: رانندگان و مسافران از تردد غیرضروری در این محور خودداری کنند و در صورت تردد حتما زنجیرچرخ و سایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.