سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری مهریز مطرح کرد

بهره‌برداری از ۴۴ پروژه عمرانی در مهریز

سرپرست فرمانداری مهریز از بهره برداری ۴۴ پروژه خیری از جمله عمرانی، صنعتی، بهداشت و درمان، گردشگری و کشاورزی در ایام الله دهه فجر خبرداد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محمد دهقان گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان و اجرای بیش از ۸۰ برنامه فرهنگی در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: مهم‌ترین طرح‌ها شامل افتتاح و بهره برداری ۴۴ واحد ساختمانی ملی مسکن، بهسازی نقطه حادثه خیز پیچ بادامک محور مهریز_نیریز، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تنگ چنار، کارخانه رویان لعاب (کاشی)، بهره برداری از ساختمان جدید اداره امور مالیات و آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداره دامپزشکی و درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان است.

دهقان گفت: برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ملاقات‌های مردمی نیز برنامه ریزی شده که به دلیل وضعیت قرمز شهرستان و بیماری کرونا با محدودیت‌هایی مواجه شده و تصمیم گیری در رابطه با انجام آیین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، باید مطابق با مصوبات ستاد کرونا استان یزد باشد.

سرپرست فرمانداری مهریز می‌گوید: رسالت ما معرفی دستاورد‌ها‌ی انقلاب اسلامی است و با وجود رعایت شیوه نامه ها، نباید مانع از اطلاع رسانی در این زمینه شد و با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی دستاورد‌های انقلاب تبیین شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.