سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگروه‌های تخصصی بنیاد مهدویت در استان مرکزی تشکیل می‌شود

با همکاری و مشارکت مردم و دستگاه‌ها جشن‌های با شکوهی با حضور مردم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک -  رودبارانی دبیر شورای برنامه ریزی و سیاست گذاری بنیاد مهدویت در جلسه دیدار اعضای این شورا با آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در بنیاد و جشن‌های شعبان در استان مرکزی به شرح زیر خبر داد.

قرار است با همت بعضی دستگاه‌ها زمین و ساختمانی تهیه شود تا برنامه ریزی‌ها و اتاق فکر شورای سیاست گزاری بنیاد در آنجا فعالیت‌های خود را به انجام برساند.

قرار است با همکاری و مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌های فرهنگی و خدمات رسان در این سه ماه جشن‌های با شکوهی با حضور مردم برگزار شود.

آیت الله دری نجف ابادی نماینده، ولی فقیه هم در این نشست مطالبی را به شرح زیر عنوان کرد.

ماه رجب ماه راز و نیاز و عبادت ماه شعبان شروع دوست و ولایت مداری و ماه رمضان نهایت اطاعت و بندگی و کار برای اهل بیت به خصوص امام عصر (عج) اگر چه یک وظیفه دینی است، اما یک سعادت و توفیق خدمت محسوب می‌شود.

برگزاری جشن‌های رجب، شعبان و رمضان حتما مورد رضایت حضرت قرار خواهد گرفت و مزد این کار هم با خود اوست و کار برای امام زمان (عج) لحظه به لحظه‌اش عبادت است، اما باید کار‌هایی ماندگار کنیم تا همه از آن بهره‌مند شوند.

اگر کار‌ها مردمی شود و در هر زمینه‌‎ای با اخلاص کار کنیم آن وقت کارمان، مردممان و انقلابمان مهدوی خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی به همه مسئولان و اعضای شورای سیاست گذاری بنیاد مهدویت توصیه کرد که با همکاری، مشارکت و همدلی کار‌ها را برای خدا انجام دهیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.