سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه های برق رسانی در فهرج

فاز اول پروژه‌های برق رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر در روستای اسد آباد فهرج با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  با حضور حسین محرابی معاون استاندار کرمان ، امیر باقری زاده فرماندار، امام جمعه فهرج و جمعی از مسئولان محلی، اولین فاز پروژه‌های برق رسانی به مناسبت دهه مبارک فجر در روستای اسد آباد بخش نگین کویر فهرج با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اکرمیان مدیربرق شهرستان فهرج گفت: دراین پروژه با احداث یک دستگاه پست توزیع عمومی، احداث واجرای ۵۵۰۰ متر شبکه فشارمتوسط وضعیف، تعویض به کابل خودنگهدارجمعا به مبلغ یک میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان هزینه شده که دریک بخش تامین برق شهرک بنیاد مسکن به تعداد ۳۰ متقاضی صورت می گیرد ودربخش سیم به کابل در این روستا ۲۰۰ خانوار از ارتقا کیفیت برق بهره‌مند شده اند.

بهره برداری از یک طرح‌ روستایی در فهرج

با حضور  معاون اقتصادی استاندار، رضا آقاملایی امام جمعه، امیر باقری زاده فرماندار فهرج و جمعی از مسئولان آسفالت روستای فتح آباد بخش مرکزی فهرج به بهره بر داری رسید.

طرح زیر سازی و آسفالت روستای فتح آباد فهرج با حجم کار ۳۲۵۰متر مربع به بهره برداری رسید. برای اجرای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دهیاری و قیر مشارکتی با بنیاد مسکن هزینه شده است.

با اجرای این طرح ۲۵۴ خانوار ساکن این روستا از مزایای این طرح بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: برق رسانی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.