سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادگران هلال احمر، ناجی جان افراد گرفتار در ارتفاعات حوض دال دنا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه کوهنورد گرفتار در ارتفاعات حوض دال دنا توسط امدادگران استان نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید امان اله جهانبین گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز امداد و نجات استان (۱۱۲) مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در ارتفاعات حوض دال دنا در ارتفاع ۴۰۰۰ متری بلافاصله گروه امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان دنا اعزام

او گفت: با توجه به برف و کولاک و وزش باد شدید و تاریکی شب امکان ادامه عملیات مقدور نشد و امدادگران مجبور شدند به پایین کوه برگردند.

جهانبین گفت: با روشنایی هوا دو گروه امداد و نجات از پایگاه کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا و یک گروه پشتیبانی از معاونت امداد و نجات استان به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: پس از حدود ۴ ساعت یکی از گروه های امداد و نجات کوهستان به ارتفاعات حوض دال صعود به نقطه‌ گرفتار شدن سه کوهنورد رسیدند و ضمن انجام کمک های اولیه و دادن آب و مواد غذایی به افراد گرفتار به پایین ارتفاعات منتقل شدند.

او گفت: خوشبختانه همه کوهنوردان و عوامل امدادی در صحت و سلامت کامل هستند.

جهانبین گفت: در این عملیات سه دستگاه خودروی کمک دار امدادی و یک دستگاه آمبولانس و همچنین یک دستگاه خودرو ویژه آرگو استفاده شد.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.