سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بیش از ۸۵ هزار قزوینی در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیش از ۸۵ هزار نفر در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن استان ثبت نام کرده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - سیدعلی هاشمی گفت: تا کنون بیش از ۸۵ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و با توجه به اینکه پالایش متقاضیان جدید هنوز ادامه دارد، با پایش جدید تعداد متقاضیان واجد شرایط افزایش پیدا می‌کند.

 تامین مسکن از اولویت‌های دولت، رییس جمهور و وزارت راه و شهرسازی است و در استان نیز احداث واحد‌های مسکونی برای متقاضیان واجد شرایط در دستور کار قرار دارد.

 در همین راستا برنامه ریزی برای احداث هشت هزار واحد مسکونی در ناحیه منفصل شهری مهرگان و هفت هزار واحد مسکونی در سایر شهر‌های استان در حال انجام است.

هاشمی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان هم گفت: از فاز اول تا پنجم طرح اقدام ملی مسکن در استان بیش از ۳۵ هزار نفر ثبت نام کرده و پالایش شدند.

 بعد از پالایش متقاضیان، شش هزار نفر تایید نهایی شدند و از این تعداد عملیات ساخت برای سه هزار و ۶۶۸ نفر آغاز شده است.

هاشمی گفت: برای هزار نفر دیگر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در حال اختصاص زمین و عقد قرارداد با پیمانکار برای اجرا هستیم.

دو کارگزار بنیاد مسکن با هزار و ۳۵ واحد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با هزار و ۲۸۲ واحد مسکونی در ناحیه شهری مهرگان و ۶۷۹ واحد در شهر‌های دیگر استان مشغول به کار هستند و پروژه‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.