سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیلی که باعث شد اللهیار شماره ۲۰ را انتخاب کند

اللهیار صیادمنش به پیراهن شماره ۹۰ علاقه دارد، اما در لیگ جزیره شماره ۲۰ را انتخاب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  شب گذشته اللهیار صیادمنش اولین بازی خود را در تیم هال سیتی تجربه کرد. این تیم به مصاف تیم فوتبال پرستون رفت و بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرد.

بازی دیشب چطور بود؟

دقیقه ۸۴ وارد زمین شدم. این در شرایطی بود که تیم ما در دقیقه ۵۱ یک گل از حریف عقب افتاده بود.  تیم حریف بعد از گلی که زد اتوبوسی دفاع می‌کرد. سرمربی در دقیقه ۷۵ به من گفت که خود را گرم کنم تا وارد بازی شوم. او دستوراتی هم داد و نکاتی را گفت.  دقایق کمی در زمین بودم، با این وجود تلاش کردم گل بزنم اما موفق نشدم.

با ۸ دقیقه بازی نمی‌توان نظری داد، با توجه به اینکه مدتی از شرایط مسابقه دور بودم و تنها ۴ روز بود که به تمرینات تیم پیوسته بودم تشخیص سرمربی این بود که در ولین بازی، خیلی کوتاه وارد زمین شوم. امیدوارم با تمرینات بیشتر، با بازیکنان بیشتر هماهنگ شوم و بهتر برای تیمم بازی کنم.

چرا پیراهن شماره ۲۰ را انتخاب کردی؟

در انگلیس شماره پیراهن ها تا ۴۵ است بنابراین نتوانستم پیراهن مورد علاقه ام که شماره ۹۰ است را بر تن کنم. یکی دیگر از بازیکنان انگلیسی شماره ۹ را می پوشد و من با توجه به اینکه ۲۰ ساله هستم شماره ۲۰ را انتخاب کردم. در هر صورت در قید شماره پیراهن نیستم، عقیده دارم بهترین چیز عملکرد من است. امیدوارم موفق شوم شرایط خوبی را در این تیم از خودم نشان بدهم ودر بازی ها نمایش خوبی به اجرا بگذارم.

تجربیات بازی در اوکراین چه میزان به بازی در لیگ انگلیس کمک می کند؟

زمانی که به زوریا پیوستم تجربه اکنون را نداشتم. حالا نیز نمی توانم بگویم  بازیکن خیلی باتجربه‌ای هستم اما به هر صورت با بازی در اوکراین به تجربیاتم اضافه شده است.  حالا باید تلاش کنم از تمام آموخته هایم برای پیشرفت استفاده کنم. سرمربی تیم خیلی به من کمک می‌کند و دوست دارد زودتر به فرم بازی کامل برسم. می دانم بازی در انگلیس سخت و چالشی است و آسانی نمی شود پیشرفت کرد.

توانستی با اعضای تیم ارتباط برقرار کنی؟

سرمربی از تسلط من به زبان انگلیسی خیلی خوشحال شد، البته زبان انگلیسی ام خیلی خوب نیست اما با حضور در لیگ انگلیس بهتر خواهد شد، اینجا ۸۰ درصد بازیکنان با یکدیگر انگلیسی حرف می زنند، همین باعث شد خیلی زود با دیگران ارتباط برقرار کنم. اعضای تیم هم استقبال گرمی از من داشتند.

هال سیتی را می شناختی؟

من نگفتم که از بچگی طرفدار تیم هال سیتی بودم! نمی دانم چه کسی از حرف هایم به این برداشت رسیده است! وقتی این موضوع را درباره صحبت هایم شنیدم کلی خندیدم. از پرسیدند لیگ انگلیس را چقدر می شناسی؟ من پاسخ دادم با توجه به اینکه از دوران کودکی طرفدار فوتبال انگلیس و برخی از تیم‌های انگلیسی بودم، مسابقات لیگ جزیره را دنبال می کردم و را نیز می شناختم.

امروز از هر کودک و یا نوجوانی که در خانه اش بازی فیفا را دارد و آن را بازی می‌کند بپرسید، اسامی تمام تیم های لیگ های معتبر اروپا مثل اسپانیا، ایتالیا و انگلیس را به خوبی می شناسد. من نیز گفتم با لیگ جزیره آشنا هستم و از کودکی طرفدار فوتبال انگلیس بودم. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.