سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزم جدی تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان امنیت

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار سیستان و بلوچستان بر عزم جدی تکاوران پلیس استان در برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان امنیت تأکید کرد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  غلامرضاتوکلي بیان داشت: حادثه‌ای که برای دو نفر از عزیزان وکارکنان خدوم انتظامی در استان فارس رخ داد و "سرهنگ دوم علی‌اکبر رنجبر" در برخورد با اراذل ‌و اوباش به فیض شهادت نائل شد چقدر دلخراش بود و نشان داد، شهدای انتظامی خیلی مظلوم هستند این‌ها که برای برقراری نظم و امنیت از این مرز و بوم خون خود را نثار می کنند که به روح بلند همه شهدای عرصه نظم و امنیت کشور واستان درود می فرستیم.

او با محکوم کردن چنین اقداماتی، افزود: کسانی که امنیت مردم را در هر عرصه ای برهم می زند می بایست با شدت و قاطعانه با آنان برخورد کرد تا چنین حوادثی رقم نخورد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار سیستان و بلوچستان  با اشاره به اينكه دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب را از ياد ملت ايران پاک و ارزش هاي آن را از بين ببرند، افزود: دهه فجر تجسّم اراده ملّت و عظمت امام بزرگوار حضرت امام خميني(ره) بوده و ثمره آن بيداري اسلامي است که تا ابد در يادها و خاطره ها جاويدان خواهد بود.

لازمه موفقیت پلیس در عرصه امنیت را همکاری و مشارکت سایر سازمان ها و ادارات در مقوله امنیت و پیشگیری اجتماعی دانسته و اظهار کرد: همه سازمان ها و نهاد های فرهنگی و ادارات دولتی اگر به وظایف ذاتی خود به درستی عمل کنند بار بسیاری از زحمات از دوش پلیس کاسته خواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین به تشریح وضعیت امنیتی استان سیستان و بلوچستان پرداخته و بیان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و کسانی که در منطقه به دنبال شرارت هستند بدانند که با سر پنجه قوی تکاوران انتظامی استان رو برو خواهند شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار استان در پایان با اشاره به تقدیم چهار هزار شهید در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر بیان داشت: ما برای امنیت فعلی کشورمان بهای زیادی پرداخت کرده ایم و جوانان برومندی را تقدیم آرمان های نظام و انقلاب کردیم و به طور قطع این اطمینان را به مردم شهید پرور و خانواده معظم شهدا می دهیم که با عمل به وظایف خود راه شهدا را ادامه دهیم و از خون پاک آن ها دفاع کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.