سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی طرح‌های خراسان رضوی پیشرفتی بیش از ۸۰ درصد داشته است

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از پیشرفت 80 درصدی برخی طرح‌های این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - علی امیدبخش گفت: به طور کلی از تنها حدود ۱۰ درصد از طرح‌های در حال اجرا در استان در امسال بیش از ۸۰ درصد آن پیشرفت فیزیکی داشته است.

این طرح‌ها در بخش صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، کانی‌های فلزی و غیرفلزی، نساجی و چرم، صنایع معدنی، پوشاک و... است.

او گفت: طی این مدت از ابتدای امسال ۴۰۳۰ فقره جواز تاسیس در استان صادر شده است. طرح‌هایی که در این مدت پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد داشته، ۳۷۱۱ مورد، طرح‌هایی که بین ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت داشته، ۳۵۷ فقره و تعداد طرح‌هایی که بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است نیز ۴۳ مورد است.

امیدبخش گفت: بعد از آماده‌سازی این طرح‌ها و پس از بررسی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی پروانه بهره‌برداری برای این طرح‌ها صادر خواهد شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: مجموع اشتغال‌زایی پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها ۱۲۵ هزار و ۵۱۸ نفر و میزان سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آن ۱۳۳ هزار و ۶۳۱ میلیارد تومان است. میزان سرمایه‌گذاری برای این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.