سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان چوار خبر داد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان چوار

فرمانده انتظامی شهرستان چوار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت:این طرح با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرهنگ افشار شاهمرادی، با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تاثیر آن بر ثبات امنیت پایدار گفت: این طرح در چند روز گذشته با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

او دستگیری ۳ متهم تحت تعقیب مقام قضائی و دستگیری ۲ سارق اموال، توقیف ۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، کشف مقادیری مواد مخدر سنتی و تذکر به ۱۲ خودرو شیشه دودی را از دیگر نتایج مثبت این طرح عنوان کرد.

او گفت: متهمان دارای سوابقی از قبیل، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، خرید و فروش مواد مخدر و سرقت هستند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.