سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضوی حیدری سرپرست فرمانداری سرایان شد

در مراسمی با حضور استاندار امروز سید یاسر رضوی حیدری به عنوان سرپرست فرماندار جدید سرایان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - استاندار خراسان جنوبی در مراسم معارفه گفت: لازمه خدمت صادقانه به مردم فساد گریزی و فساد ستیزی است  و از سوی دیگر عدالت محوری و فساد ستیزی از برنامه‌های محوری دولت سیزدهم است و ما نیز در استان باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم و شهرستان‌های کم برخوردار بیشتر دیده شود.

به گفته او عزت مردم ایران امروز بیش از هر زمان دیگری است و فضای تعاملی قوای سه گانه فرصتی برای تحقق اتفاقات خوب است  و مسئولان باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تغییر نوع نگاه در استان در مدیریت‌ها وخدمات رسانی با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای داشتن پیوست عدالت ضروری است.

حجت الاسلام نصیرایی می گوید: نامناسب بودن جاده ارتباطی شهرستان سرایان به مرکز استان، اعتبارات قطره چکانی دوبانده سازی سرایان تا سه راهی روم و مشکل توزیع نهاده‌های دامی از مشکلات مردم این شهرستان است که باید با نگاه مسئولان و مدیران جدید این مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام مرتضایی نیا، امام جمعه سرایان نیز در این مراسم مسئولیت در انقلاب اسلامی را یک امانت الهی عنوان کرد و گفت: مسئولان انقلابی باید با نیت الهی و کار جهادی و با اخلاق و مردم داری در راستای اهداف عالیه انقلاب هر چه بیشتر تلاش کنند.

در پایان نیز سید یاسر رضوی حیدری به عنوان سرپرست فرماندار جدید سرایان معرفی و از خدمات ابراهیم رسولی مقدم فرماندار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.