سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات استانی شطرنج در کازرون

مسابقات شطرنج گرامیداشت دهه فجر با شرکت ۶۱ شطرنج باز از هشت شهرستان استان فارس به مدت یک روز در شهرستان کازرون برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - صمد محمودی رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون گفت: این مسابقات با رعایت شیوه نامه های های بهداشتی با حضور شطرنج بازان شهرستان های شیراز، کازرون ،رستم، کوهچنار،ممسنی ، فیروزآباد ، لامرد، کوار در سالن دانشکده فنی حرفه ای دختران کازرون برگزارشد.

او گفت: این مسابقات  در ۷ دور به روش سوئیسی برگزار  و به نفرات برتر نشان و هدایایی داده شد که حسین ممتحن از شیراز مقام اول ،‌علی کوهپیما از ممسنی و حسین وکیلی از فیروزآباد دوم و سوم شدند.

محمودی گفت: مقام اول زیر ۱۲ سال به  رضا اردشیری از کازرون رسید و مقام اول زیر ۱۴ سال را امیرحسین خیر از کازرون کسب کرد و بانوی شطرنج باز رقیه ظفری نیا از ممسنی مقام برتر کسب کرد.

رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون گفت: مقام اول بالای ۵۰ سال را نادر خواجه از کازرون کسب کرد و مصطفی والی زاده  از کازرون  مقام دوم بالای ۵۰ سال را بدست آورد و مقام برتر بازیکن بدون ریتینگ را اردشیر جاوید قراچه از شیراز کسب کرد و مقام برتر به بانوی شطرنج باز ستایش محمدی رسید.

انتهای پیام /ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.