سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خبر داد؛

گازرسانی به ۹ واحد تولیدی صنعتی در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در شهرستان ایلام بیش از ۸۰ هزار و ۵۶۲ خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عباس شمس‌اللهی از افتتاح گازرسانی به ۹ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان ایلام با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خبر داد و گفت: در دهه‌ فجر امسال ۱۶۴ طرح گازرسانی در اقصی نقاط استان ایلام افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

او با بیان اینکه در این آئین، یک کارخانه آسفالت و ۸ واحد صنعتی و تولیدی در ایلام افتتاح شده است، گفت: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی و تولیدی بیش از ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این واحد‌ها ۴ کیلومتر شبکه و یک ایستگاه تقلیل فشار نصب و راه اندازی شده است، گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و کمک به صنایع و واحد‌های تولیدی، تلاش خود را برای خدمات دهی دو چندان کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸۱ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایلام گازدار شده اند، گفت: شهرستان ایلام در زمره مناطق سبز استان در مصرف انرژی گاز است.

او با بیان اینکه در شهرستان ایلام بیش از ۸۰ هزار و ۵۶۲ خانوار، مشترک گاز طبیعی هستند، گفت: تاکنون ۳۷هزار و ۴۷ انشعاب علمک در مناطق شهری و روستایی شهرستان ایلام نصب و ۸۳۷ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان اجراء و ۴۵ ایستگاه در انواع مختلف cgs, tbs, cps و ms نصب شده است.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.