سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در قم

نمایشگاه چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با عنوان «تجسم هنر» در نگارستان اشراق قم برپا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - مدیرهنری چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر قم گفت: جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در استان از امروز ۱۶ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور تا ۳۰ بهمن ماه با عنوان نمایشگاه «تجسم هنر» در نگارستان اشراق برپا است.

به گفته علی سلطانی در دوره چهاردهم جشنواره، بخشی به نام تجسم هنر به مجموعه جشنواره افزوده شده‌است که در ۳۰ استان کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود و در قم، دربخش‌های تصویرسازی، گرافیک، خوشنویسی، نگارگری، کاریکاتور، نقاشی و عکاسی از آثار نفرات برتر رویداد‌های هنری استان ترتیب یافته‌است.

او گفت: در این نمایشگاه ۴۱ اثر از ۱۵ هنرمندان شاخص قم؛ مریم بازوکار، طاهره عسکری و الهه فتاحی دربخش نگارگری، علی فلاح کردی و سیده فاطمه هاشمی دربخش نقاشی، وحید یعقوبلو و علیرضا گیوه‌چی دربخش گرافیک، احسان چراغی ایرانشاهی در قسمت کاریکاتور، حسین یاراحمدی و امیر مسعود عربشاهی دربخش عکاسی، علی ایرانی و حامد فقیهی در خوشنوسی و امیر مهدی گل محمدی، حسین باوی و حسین رجب غلامحسینی در بخش تصویرسازی آثارشان به نمایش در آمده‌است.

مدیرهنری چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر قم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها ۱۶ تا ۱۹ به نگارستان اشراق مراجعه نمایند.

او گفت: همچنین دبیرخانه جشنواره دراستان قم در نظر دارد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، ورکشاپ‌هایی را به صورت تخصصی در تمامی رشته‌های هنر‌های تجسمی برگزار نماید.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.