سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه ترین رنگ‌بندی کرونا در خوزستان

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جدیدترین رنگ‌بندی کرونا در شهرستان‌های خوزستان را اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  بنا بر رنگ‌بندی اعلام‌شده امروز (۱۶ بهمن‌ماه)، آبادان در وضعیت قرمز و اهواز، امیدیه، ایذه، بهبهان، دزفول، شوش، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

اندیمشک، آغاجاری، باغملک، بندر ماهشهر، حمیدیه، خرمشهر، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، گتوند، لالی، هفتکل، هندیجان و هویزه نیز در وضعیت زرد هستند.

شهرستان‌های  اندیکا و باوی نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان نسبت به هفته قبل ۶ برابر بیشتر شده که این موضوع نگران کننده است.

سرمست می گوید:  در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ هزار بیمار به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کردند که نسبت به روز قبل روند افزایشی دارد.

به گفته او اگر در یک شبانه روز ۱۰۰ نفر بستری داشته باشیم حدود ۶۰ نفر مرخص می‌شوند لذا یک تا ۲ هفته زمان می‌برد که بیماران بدحال و بستری‌ها اثر خود را نشان دهند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مصاحبه ای گفته بود شیب اُمیکرون به صورت آسانسوری است و این ویروس شیوع بسیار بالایی دارد.

حبیب حی برگفت:  ظرفیت برخی از  بیمارستان های استان نیز در حال تکمیل شدن است.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز می گوید: به صورت میانگین روزانه بین یک هزار و ۵۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ نفر به مراکز منتخب در شرق اهواز مراجعه می‌کنند که ۵۰ درصد نمونه‌ها مثبت می‌شود.

امرالله مردانی  گفت: میزان رعایت شیوه نامه در سطح شهر اهواز بسیار پایین است که از شهروندان تقاضا داریم عادی انگاری را کنار گذاشته و این بیماری را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.