سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری بهار:

بیش از ۱۹۱ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان بهار تزریق شده است

سرپرست فرمانداری شهرستان بهار گفت: تاکنون ۱۹۱ هزار و ۸۹ دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-روح الله نباتی گفت:بیش از ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان نوبت اول واکس را دریافت کرده اند.

او گفت:  تزریق واکسن برای مهار همه گیری ویروس و کاهش شمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از آن ضروری است و برهمین اساس تاکنون ۹۰/۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان نوبت اول، ۷۹/۹۰ درصد نوبت دوم و ۲۳/۶۷ درصد نیز نوبت سومِ واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان بهار گفت:پایگاه‌های تجمیعی تزریق واکسن فعال این شهرستان در شهر‌های بهار، صالح آباد، لالجین و مهاجران به صورت مستمر و همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۶ عصر آماده تزریق واکسن کرونا برای متقاضیان هستند.

نباتی گفت:در ۴۵ روز گذشته موردی از فوت براثر ابتلا به کرونا در این شهرستان ثبت و گزارش نشده است و هم اینک تعداد بیماران بستری مشکوک در بخش عادی و ویژه بیمارستان این شهرستان چهار نفر هستند.

او گفت: راهکار اصلی برای مقابله با ویروس کرونا و موفقیت در مهار شیوع این ویروس و همچنین کاهش شمار مبتلایان به خصوص در سویه جدید اُمیکرون، تزریق کامل (سه نوبت) واکسن کرونا همراه با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی است.

شهرستان بهار از توابع استان همدان در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر همدان و در مسیر استان‌های غربی کردستان و کرمانشاه واقع شده است.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.