سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت حزب جمهوری خواه با همکاری دو نماینده این حزب در تحقیقات علیه ترامپ

حزب جمهوری خواه اقدام اخیر برخی نمایندگان این حزب در کمیته تحقیقات کنگره علیه دونالد ترامپ را به شدت محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- حزب جمهوری خواه آمریکا اقدام اخیر لیز چنی و آدام کینزینگر، دو نماینده این حزب را به دلیل پیوستن به تیم تحقیقات کنگره برای تکمیل پرونده‌های دونالد ترامپ پیرامون دست داشتن رییس جمهور سابق آمریکا در حادثه ۶ ژانویه را به شدت محکوم کرد.

به گفته خبرگزاری رویترز، حزب جمهوری خواه آمریکا در بیانیه‌ای این اقدام چنی و کینزینگر را خلاف قانون اساسی آمریکا و حمله به گفتمان سیاسی مشروع در این کشور عنوان کرد.

چنی و کینزینگر تنها چهره‌های جمهوری خواه حاضر در کمیته تحقیقات کنگره هستند که با دموکرات‌ها برای تکمیل پرونده‌های اتهامی علیه ترامپ و نزدیکانش همکاری دارند. 

در حال حاضر، کمیته تحقیقات کنگره در حال تکمیل پرونده‌هایی در مورد این است که چه کسی از حلقه نزدیکان و اطرافیان دونالد ترامپ به طور مستقیم در برنامه ریزی و سازمان دهی حمله ۶ ژانویه به ساختمان اصلی کنگره نقش داشته است.

کمیته ملی جمهوری خواهان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام چنی و کینزینگر آن‌ها را به همدستی با دموکرات‌ها برای آزار و اذیت شهروندان عادی و فرار از گفتمان سیاسی متهم کردند.

در حال حاضر کمیته تحقیقات کنگره می‌گوید مدارکی در دست است که نشان می‌دهد دونالد ترامپ به طور مستقیم در سازمان دهی حمله ۶ ژانویه به کنگره نقش داشته است. اگر این اتهامات ثابت شوند رییس جمهور سابق آمریکا ممکن است تحت پیگرد قضایی قرار گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.