سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص فعالیت مدارس استان در هفته‌ آینده اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - طبق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا جزئیات نحوه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی برای هفته آینده به این شرح است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه‌ رنگ بندی‌های کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در شهر‌هایی با وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ مدارس، آموزشگاه‌ها و ... در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری و با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری خواهند کرد.

همچنین در شهر‌هایی با وضعیت نارنجی، زرد و آبی نیز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس دوره دوم متوسطه شهری و کلیه‌ مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است؛ سایر دستورالعمل‌های ابلاغی به مناطق (مدارس و کلاس‌های روستایی با جمعیت کمتر از ۵۰ دانش آموز، کلاس‌های کارگاهی هنرستان‌ها با حضور سقف حداکثر ۱۰ دانش آموز و ...) که قبلا به مناطق و نواحی ابلاغ شده است تا اتخاذ تصمیم مقتضی جدید به قوت خود باقی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.