سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرادی: بازی کردن مقابل استقلال برای من سخت بود

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: برای من خیلی سخت بود که برابر تیم سابقم بازی کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان - بابک مرادی، پس از شکست هوادار مقابل استقلال اظهار داشت: بازی کردن جلوی استقلال که تیم سابقم بود و جزو بهترین‌های ایران و آسیا است، برای من سخت بود. در این تیم به من ظلم شد، اما استقلال جای بابک مرادی‌ها است و هر وقت شرایط مهیا شود، به استقلال بر می‌گردم.

بابک مرادی در فصل نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شد و به تیم هوادار پیوست. او امروز اولین بازی خود را برابر تیم سابقش استقلال انجام داد.  

بابک مرادی پیش از لیگ بیستم به استقلال پیوست، اما نتوانست در این تیم فرصت چندانی برای بازی پیدا کند و در نهایت با جدایی از استقلال تا پایان فصل جاری به هوادار پیوست.

مرادی درباره دلیل جدایی اش از استقلال گفت: خیلی دوست داشتم بمانم و موقعی که با استقلال قرارداد بستم، هدفم رسیدن به پیراهن تیم ملی بود، اما آنطور که باید، نشد. پست من پستی نبود که دوست داشتم در آن بازی کنم و به نظر می‌رسید که اعضای کادرفنی استقلال مخالف ماندن من در این تیم بودند.

بابک مرادی در زمان سرمربیگری محمود فکری به جمع آبی پوشان پیوست.

محمد قاضی، محمد جواد محمدی، روح الله باقری، فرهاد زاوشی و داریوش شجاعیان بازیکنان کنونی هوادار تهران هستند که سابقه بازی در استقلال را دارند و با پیوستن مرادی به این تیم، یک استقلالی سابق دیگر پیراهن هوادار را بر تن کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.