سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی مقاومت عراق از حملات گروه «الوعد الحق» علیه امارات

کمیته هماهنگی مقاومت عراق در بیانیه‌ای حملات پهپادی گروه «الوعد الحق» علیه امارات را تبریک گفت و از آن قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - کمیته هماهنگی مقاومت عراق از حملات پهپادی گروه «تیپ الوعد الحق» علیه امارات قدردانی و اعلام کرد: «حملات جهادی علیه رژیم جنایتکار امارات را تبریک می‌گوییم.»

به گزارش المیادین در بیانیه کمیته هماهنگی مقاومت عراق آمده است: «عدالت و حاکمیت با دفاع از یک کشور کوچک (امارات متحده عربی) که قاتل کودکان و بی‌گناهان است محقق نخواهد شد. آیا دفاع از ناموس و میهن خود در برابر یک دولت جنایتکار صهیونیستی ورود به جنگ منطقه‌ای است؟»


بیشتر بخوانید:


حاکمیت و عدالت بدون اراده قهرمانان محقق نخواهد شد

جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق نیز بیانیه کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق را منتشر و اعلام کرد «گروه‌های مقاومت پاسخ برخی از شبه‌های مطرح شده را دادند.»

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

﴿وَأَرْسَلَ عَلَيْهِمْ طَيْراً أَبَابِيلَ* تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ* فَجَعَلَهُمْ كَعَصْفٍ مَأْكُولٍ﴾

همزمان با تبریک حملات جهادی علیه رژیم جنایتکار امارات متحده عربی از سوی گرو‌های مقاومت عراقی، تأکید می‌کنیم که حاکمیت و عدالت بدون اراده قهرمانان محقق نخواهد شد.

عدالت و حاکمیت تنها با اراده قهرمانان به دست می‌آید، نه با دفاع از کشور کوچکی که کودکان و بی‌گناهان را قتل‌عام می‌کند (امارات) و در امور کشور‌های دیگر دخالت می‌کند و تلاش می‌کند تا سکان امور سیاسی را به‌دست بگیرد.

جای تعجب دارد که کسانی، بهانه ورود کشور (عراق) به جنگ منطقه‌ای را دست‌آویز کنند. آیا دفاع یک آزاده از شرف و وطنش علیه یک کشور کوچک (امارات) صهیونیست‌زده و جنایت‌کار ورود به جنگ منطقه‌ای است؟ چگونه قضاوت می‌کنید!

 مقاومت عراق از مجاهدین «تیپ الوعد الحق فرزندان جزیره العرب» تشکر و قدردانی می‌کند. کسانی که پاسخ کشور سازش‌کار را با چند پهپاد دادند و آن را پاسخی مشروع و بازدارنده برای توقف جنایات خود علیه مردم می‌داند تا آن‌ها از جنایت‌هایشان علیه مردم منطقه دست بکشند.

و پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است.

کمیته هماهنگی مقاومت عراق، تاریخ ۴/۲/۲۰۲۲

گروه عراقی «الویة الوعد الحق ابناء جزیرة العرب» در بیانیه‌ای اعلام کرد که بامداد روز چهارشنبه گذشته (۱۳ بهمن ماه) تأسیسات حیاتی در ابوظبی امارات را با ۴ پهپاد مورد حمله قرار داده است.

این گروه هشدار داده است که حملات آینده کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.