سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه فعالیت های آموزشی غیرحضوری باشد

استاندار فارس گفت: همه فعالیت های مدارس و دانشگاه‌ها اعم از امتحانات و کلاس های آموزشی در شهرهای قرمز کرونایی باید به صورت غیرحضوری برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد هادی ایمانیه در جلسه فوق‌العاده ستاد کرونایی استان گفت: اصناف باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و واکسیناسیون را مورد توجه قرار دهند و واحد‌های صنفی باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط خریداران هم توجه داشته باشند تا ناچار به تعطیلی اصناف نشویم.

او گفت: برگزاری هرگونه مراسم و جشن در محیط های سربسته در شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است.

 ایمانیه گفت: کودکان به شدت به سویه امیکرون مبتلا می شوند و تخت های آی سی یو کودکان پر شده است.

او گفت: سرایت کرونا به کودکان عمدتاً از طرف والدین است و دانشگاه ها علوم پزشکی استان فارس باید برای تکمیل واکسیناسیون برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

استاندار فارس گفت: در شهرهای نارنجی یک سوم و در شهرهای قرمز کرونایی نصف کارکنان دولت دورکاری خواهند داشت اما کارکنان بانک ها، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و مراکز درمانی به صورت کامل حضور خواهند داشت.

ایمانیه گفت: شهربازی ها، مراکز تفریحی و خانه های بازی در همه مراکز باید تعطیل شوند و رستوران ها، تالار های پذیرایی و فست فود ها باید به صورت بیرون بر فعالیت و صندلی های خود را جمع آوری کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: سالن های سینماها و تئاتر باید با نظارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ظرفیت ۳۰ درصدی فعالیت کنند و هنرمندان هم حتما ماسک بزنند؛ زیرا حالت نمادین برای مردم دارد.

او گفت: کمیته علمی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اظهارنظر کرده اند که در این نوبت از همه گیری کرونا، پنج روز قرنطینه کافی است و افراد پس از بازگشت به کار تا ۵ روز مراقبت جدی برای زدن ماسک داشته باشند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.