سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهمیت فرودگاه کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: فرودگاه کرمانشاه به عنوان مرکزیت غرب کشور و ارائه خدمات آن به استان‌های همجوار اهمیت زیادی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- منوچهر فخری گفت : کرمانشاه مرکزیت منطقه غرب کشور است بنابراین فرودگاه این شهر باید به صورت کامل مدرن و جدید تجهیز شود و ضرورت دارد که فرودگاه در شان مردم استان توسعه پیدا کند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه باند اصلی این فرودگاه دیگر جوابگوی پرواز‌ها نیست که توسعه آن و احداث یک باند دیگر در کنار این باند اجتناب ناپذیر است و استاندار کرمانشاه طی چند روز گذشته با مدیریت هواپیمایی کشور به نتایج مهمی در این زمینه رسیدند.

 ۲۸۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه کرمانشاه هزینه خواهد شد و طبق پیگیری‌های صورت گرفته توسعه باند فرودگاه ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره برداری خواهد رسید که این مهم ضمن افزایش پروازها، تاثیرگذار در توسعه استان نیز خواهد بود.

 از شهرداری درخواست می شود که نظارت کامل در خصوص این ساخت و ساز‌ها داشته باشد و با متخلفین که قانون را رعایت نمی‌کنند، برخورد جدی کند.

شهرداری باید حساسیت ویژه‌ای در این مناطق به عنوان مناطق قرمز شهر کرمانشاه به منظور برقراری امنیت بیشتر در پرواز‌ها داشته باشد و مجوز هر گونه ساخت و ساز در نزدیکی فرودگاه کرمانشاه با هماهنگی و گرفتن استعلام از فرودگاه صادر شود.

هیچ ساخت و سازی نباید مانع از پرواز در کرمانشاه شود، بعضی از ساختمان‌های بلند که بدون در نظر گرفتن قوانین شهری و هیچ ضابطه خاصی ساخته می‌شوند مانع از شکل گیری موارد مربوط به پرواز می‌شوند لذا شهرداری سریعاً نسبت به جلوگیری از چنین ساخت و ساز‌هایی در حریم امنیت پروازی جلوگیری کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.