سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جشن‌های انقلاب در گیلان با محوریت مردم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: جشن‌های انقلاب اسلامی در این استان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - حجت الاسلام سعید مهدوی گفت: تبلیغات اسلامی در برنامه‌های دهه فجر نقش هدایتگری را بر عهده دارد و تمامی مراسم و جشن‌های انقلاب اسلامی با محوریت و نقش محوری مردم برگزار می‌شود.

به گفته او کمیته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری و تبلیغی در سطح شهر‌های این استان دائر شده است و هر کدام از مسئولان این کمیته‌ها برنامه‌های متنوعی را متناسب با وظایف خود اجرا می‌کنند.

غبارروبی قبور مطهر شهدا، تجدیدمیثاق با آرمان‌های شهدا و انقلاب، برپایی ایستگاه‌های انقلاب، اجرای سرود انقلابی در شهرستان‌های مختلف، برگزاری جلسات پرسمانی و تریبون‌های آزاداندیشی در مراکز فرهنگی و علمی، جشنواره‌های محله‌محور فرهنگی ورزشی از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان در دهه فجر امسال است.

افتتاح خانه قرآنی سردار شهید محمدعلی حق بین در لنگرود، اجرای پویش ملی "پرچم افتخار" و توزیع ۱۰۰۰ پرچم جمهوری اسلامی برای نصب بر سر در منازل و مغازه‌ها، برگزاری پویش سرود افتخار در دهه فجر، برپایی مراسم محفل انس با قرآن در محضر شهدا با حضور قاریان ملی و استانی در گلزار شهدای رشت از دیگر برنامه‌های این اداره کل در گرامیداشت دهه مبارک فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین گفت: برنامه دورهمی خاطرات انقلاب و برنامه دورهمی تکریم خانواده با محوریت این اداره کل به صورت زنده از شبکه‌های استانی و ملی پخش می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.