سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرافیست خوزستانی در بخش مسابقه پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خوش درخشید

برگزیدگان بخش پوستر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند و رسول حق‌جو برای طراحی پوستر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان موفق به کسب مقام سوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - همزمان با افتتاحیه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که در یزد برگزار شد از برگزیدگان بخش مسابقه پوستر تقدیر و جوایزی به آن‌ها تعلق گرفت.

آیین افتتاحیه و اهدای جوایز در کاروانسرای تاریخی شهر مهریز یزد برگزار شد که در بخش مسابقه پوستر تئاتر رتبه سوم به رسول حق‌جو برای طراحی پوستر سی‌وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان اختصاص یافت.

آثار این بخش را قباد شیوا، فرزاد ادیبی و امیر اسمی داوری کردند.

از میان ۱۲۹ اثر دریافت شده از ۵۳ گرافیست در مرحله نخست داوری ۵۲ اثر از ۳۲ گرافیست به نمایشگاه پوستر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند و در مرحله دوم داوری نیز ۴ پوستر از چهار گرافیست نامزد دریافت جوایز جشنواره شدند که در این میان رسول حق‌جو هنرمند خوزستانی توانست رتبه سوم این مسابقه را از آن خود کند.

حق‌جو تاکنون به عنوان نماینده استان خوزستان در تمام دوره‌های مسابقه پوستر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشته و پیش از این نیز توانسته بود رتبه دوم این بخش رقابتی را به خود اختصاص دهد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.