سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج جدید بارش ها از فردا وارد کردستان می شود

از صبح روز جمعه یک سامانه بارشی وارد کردستان می شود که بارش‌های آن به شکل برف و باران خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - علی پناهی گفت: از فردا یک سامانه بارشی وارد استان می شود که عمده فعالیت این سامانه از بعدازظهر روز جمعه تا ظهر روز شنبه هفته آینده است و بیشتر مناطق غربی استان را در بر می‌گیرد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه بارش‌های این سامانه بیشتر به شکل برف و برخی از نقاط به صورت باران است، گفت: انتظار داریم میزان بارش‌ها در برخی از شهر‌های نیمه غربی استان از جمله مریوان، سروآباد، بانه، سقز و بخش غربی شهر‌های کامیاران، سنندج و دیواندره قابل توجه‌تر بوده و به صورت میانگین به ۳۰ تا ۴۰ میلی‌متر برسد.

به گفته او: به دنبال این سامانه بارشی، احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد، مه گرفتگی و کاهش محسوس دید افقی، وزش باد گاهی اوقات شدید و خطر ریزش بهمن وجود دارد.

پناهی می گوید: در شبانه روز گذشته روستای قاملو در شهرستان قروه با دمای منفی ۲۳ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بود و روستای حاجی ممدان در شهرستان سقز نیز با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین دمای استان را به خود اختصاص داد.

او گفت: دمای شهر سنندج در شبانه روز گذشته در سردترین حالت منفی ۶ درجه سانتی گراد و در گرمترین ساعت هشت درجه سانتی گراد گزارش شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.