سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در قزوین

همزمان با دهه فجر مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای قزوین برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم میهمانی لاله‌ها با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم، مدعوین ضمن غبارروبی مزار شهدا با اهدای شاخه‌های گل، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این مراسم گفت: اقتدار و قدرت امروز ایران، نتیجه مجاهدت و ازخودگذشتگی تمامی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

 خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند و ارج نهادن به این سرمایه‌های معنوی وظیفه همگان بویژه مسئولان است.

وی با بیان اینکه این مراسم هر ساله همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، افزود: در آیین میهمانی لاله ها، مراسم عطر افشانی، شستشو و غبارروبی گلزار شهدای مناطق شهری و روستایی استان قزوین همزمان با سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

 ۱۴ بهمن ماه که با عنوان انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، ایثار و شهادت نامگذاری شده فرصتی دوباره برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

همچنین در این برنامه، پیام مقام معظم رهبری قرائت شد و نیرو‌های نظامی و انتظامی قزوین نیز با حضور در گلزار شهدا به اجرای مارش نظامی و آهنگ‌های انقلابی پرداختند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.