سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفت طرح عمرانی، مسکونی و خدماتی در ایرانشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

هفت طرح عمرانی، مسکونی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در ایرانشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان  گفت: بهره برداری از پل بزرگ نمردیان (کور کلکلیان) به طول ٢۵٠ متر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال، کلنگ زنی فاز دوم این پل با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات پروژه آسفالت معابر بافت‌های فرسوده و ناکارآمد محلات سردرگان و گندمکان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و کلنگ زنی ساختمان اورژانس هوایی توسط مجمع خیرین سلامت جنوب استان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از جمله طرح‌های ویژه دهه فجر ایرانشهر بود.

حسین مدرس خیابانی افزود: همچنین بهره برداری از ساختمان پایگاه اورژانس منطقه ۵ شهری ایرانشهر با مشارکت مجمع خیرین سلامت جنوب استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و بهره برداری از سردخانه چهار هزار تنی با اعتباری بر ۱۶۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی از دیگر طرح‌های ویژه این ایام در ایرانشهر است.

وی از شهرستان ایرانشهر به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان نام برد و افزود: این منطقه دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی، معادن و گردشگری است که باید از این پتانسیل به خوبی استفاده کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: باید زیر ساخت‌های کشاورزی در ایرانشهر فراهم شود تا مردم محصولات خود را خام به بازار عرضه نکنند. وقتی صنایع تبدیلی باشد بهتر می‌توان برای نگهداری و بسته بندی محصولات برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.