سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۲۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس و مرگ یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکنون ۲۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر فریدون عبدالملکی می گوید: در حال حاضر ۱۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گفته او:از این تعداد ۷۳ نفر در شهرستان سنندج، ۱۸ نفر در سقز، ۳ نفر در قروه، ۴ بیمار در شهرستان بیجار، ۷ نفر در شهرستان کامیاران، ۱۳ بیمار در شهرستان بانه، یک نفر در شهرستان سروآباد، ۱۳ بیمار در مریوان و ۲ نفر در دهگلان  بستری هستند.

دکتر عبدالملکی از مرگ یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدای شیوع این بیماری را ۱۹۵۰ نفر عنوان کرد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان:سنندج با ۸۴۵ نفر و سروآباد با ۵ نفر بیشترین و کمترین شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در کردستان دارند.

او ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران گفت: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و سه نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.