سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

بیان داشته‌های نظام ضروری است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید داشته‌های نظام را بیان کنیم در واقع قرار نیست در درون و میدان انقلاب باشیم اما از آن دفاع نکنیم.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - عباسعلی ارجمندی در آیین معارفه فرماندهان بسیج ادارات گفت: ما هیچ گاه به داشته های نظام توجه نکردیم و نگفتیم جایگاه جمهوری اسلامی ایران در این ۴۳ سال به کجاها رسید.

وی با بیان اینکه داشته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به درستی بیان و تبیین نشده تاکید کرد: نسل جوان اگر با این داشته‌های نظام آشنایی نداشته باشد ریشه در انقلاب نخواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای رسیدن به قله‌ی ولایت‌پذیری همگان باید تلاش کنند افزود: باید به فضای مجازی توجه و آن را به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی سوق دهیم و برای این فضا محتواسازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آسیب شناسی محیط‌های تعریف شده و نشده ضروری است تا مسیرها و اولویت‌ها مشخص شود گفت: باید میدان‌های جنگ را بشناسیم اکنون میدان خدمتگزاری به مردم است.

ارجمندی با بیان اینکه باید دنبال روش‌ها و ایده‌های نو در سیستم اداری باشیم خاطرنشان کرد: باید به سراغ ایده‌های رفت که گره‌های بزرگ را باز می‌کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.