سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۹۱۳ میلیاردی کالای قاچاق در آذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال در قالب ۲۰۶۵ عملیات انتظامی به ارزش بیش از ۲۹۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سرهنگ سامان غنی زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ده ماه گذشته  ۲ هزار و ۶۵ مورد عملیات انتظامی، منجر به کشف به وقوع پیوسته که  یک هزار و  ۳۱۱ دستگاه خودرو کشف شده که میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

وی می گوید: در این عملیات‌ها ۶۶ فقره پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان ۳۴۰ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان و  یک هزار و ۵۹۷ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

به گفته معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان‌غربی ارزش ریالی کالا‌های کشف شده  ۲ هزار و ۹۱۳ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال می باشد.

سرهنگ غنی زاده گفت: در حوزه جرایم اقتصادی نیز ۱۳ پرونده اختلاس در انتظامی استان تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ درصد افزایش کشف داشته ایم.

این مقام انتظامی می گوید: در ۱۰ ماهه سال جاری ۴ فقره پرونده تبانی به ارزش ۱۰۶ میلیارد و دویست میلیون  ريال تشکیل شده که ۳۰۰ درصد افزایش کشف نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.