سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی دستگاه‌ها تسریع در صدور مجوز ترخیص کالا را رعایت نمی‌کنند

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: با وجود تصمیم برای کاهش زمان صدور مجوز ترخیص کالا به یک هفته، برخی دستگاه‌های اجرایی این دستور را اجرا نکرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- محمدرضا یزدی گفت: با وجود این که تصمیم گرفته شده است زمان صدور مجوز ترخیص کالا از سوی دستگاه‌های اجرایی به یک هفته کاشه پیدا کند؛ امابرخی دستگاه‌های اجرایی این دستور را اجرا نکرده اند که با آن‌ها برخورد می‌شود.

او که به نمایندگی معاون اول رئیس جمهور به استان بوشهر سفر کرده است در بازدید از گمرک بوشهر، می‌گوید: مجوز‌هایی داده شده است که با حداقل اسناد کالا‌ها ترخیص شود.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در سفر به هرمزگان و بوشهر اقدام‌ها و مصوب‌های گذشته پیگیری شده است. اقدام‌های خوبی در این ۶ ماه صورت گرفته و ترخیص ۹۰ درصد کالا‌ها در این مدت کار بسیار خوبی بوده است.

یزدی گفت: خودروهایی که در گمرک بوشهر رسوب شده است متعلق به ۴ سال قبل است و تلاش می‌شود در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی تکلیف این کالا‌ها تا پایان سال مشخص شود.

او گفت: به بازرگانان نوید می‌دهم هر سه قوه مصمم هستند با هماهنگی و ارتباط دائم مشکل ماندگاری کالا‌ها را کاهش دهند و راحت‌ترین شرایط برای واردات و صادرات کالا فراهم شود.

یزدی همچنین به برهم زنندگان نظم و قانون و قاچاقچیان هشدار داد که با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.