سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت سه زمین چمن مصنوعی در کبودراهنگ

رئیس اداره ورزش و جوانان کبودرآهنگ گفت: همزمان با دهه فجر ساخت سه زمین چمن مصنوعی با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهرستان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-«حسین قراگوزلو» گفت: این زمین های چمن در روستاهای «بابان»، «بیشیک تپه» و «آب مشکین» کبودراهنگ ساخته می شود.

او گفت:  این نخستین طرح ورزشی است که در روستای «بابان» با چهار هزار نفر جمعیت اجرا می شود و این طرح در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۵۲ متر مربع با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز اجرا می شود.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ، سال گذشته نیز ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای «اکنلو» از توابع «شیرین سو» و روستای «علیصدر» از توابع بخش «گل تپه» شهرستان کبودراهنگ ساخته شده است.

قراگوزلو گفت: توسعه امکانات ورزشی در مناطق روستایی به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد و ۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای «ازون دره» و «ایده لو» با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

او گفت: اجرای ۲۰ برنامه ورزشی و ۱۰ برنامه فرهنگی همزمان با دهه مبارک فجر از دیگر اقدامات برای بزرگداشت این ایام فرخنده در شهرستان کبودراهنگ است.

شهرستان کبودراهنگ دارای پنج هزار ورزشکار سازمان یافته است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.