سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان در کهگیلویه و بویراحمد بدون ضامن

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی دستور رئیس جمهور تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن به افراد واجد شرایط در استان پرداخت می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - غضنفر آرام گفت: در پی دستور رئیس جمهور همه بانک های دولتی ملزم هستند تا شرایط پرداخت تسهیلات وام های خُرد را بدون ضامن به مشتریان خوش حساب فراهم کنند.

او گفت: در پی دستور رئیس جمهور در راستای تسهیل اعطای وام‌های خرد به اقشار مختلف مردم و ابلاغ وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر لزوم پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مشتریان معتبر که شرایط لازم را نیز داشته باشند، همه بانک های دولتی ملزم به پرداخت تسهیلات با شرایط مذکور هستند.

آرام گفت: دستورالعمل‌های لازم از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی صادر شده است و بانک‌ها با بررسی این دستورالعمل، بخشنامه مرتبط با آن را به همه شعب خود درباره پرداخت تسهیلات تا ۱۰۰ میلیون تومان به شاغلان، بازنشستگان و مستمری بگیران بدون ضامن و فقط با اخذ گواهی کسر از حقوق، صادر کردند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شرایط دریافت تسهیلات بدون ضامن کارکنان بخش خصوصی، گفت: بر اساس اعتبار سنجی که بانک‌ها انجام می‌دهند این تسهیلات به کارکنان بخش خصوصی نیز پرداخت می‌شود.

او گفت: دریافت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون ضامن و فقط با نامه کسر از حقوق امکان پذیر است و برای تسهیلات بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز افراد می‌توانند بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق خود به همراه یک فقره سفته یا چک به بانک‌ها مراجعه کنند.

آرام گفت: شهروندان می توانند شکایات خود را در همین زمینه در سامانه نظارت مردمی وزارت متبوع به آدرس bazresi.mefa.ir  ثبت کنند.

او گفت: به تمامی شکایات ظرف مدت ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: بانک‌های ملت، تجارت، صادرات، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک‌هایی هستند که بخشنامه تسهیلات آسان به آن ها ابلاغ شده است.

او گفت: لازم به ذکر است که منابع جدیدی به بانک ها تحت این موضوع اعلام نشده است، صرفا کسانی که شرایط دریافت تسهیلات را دارند و قبلا سپرده گذاری کرده اند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.