سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۴۵ فقره جهیزیه به مددجویان سنندجی

به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری کمیته و اداره اوقاف و امور خیریه ۴۵ فقره جهیزیه به دختران ایتام و نوعروس تحت حمایت کمیته امداد سنندج اهداء شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رئیس کمیته امداد منطقه یک سنندج امروز در مراسم اهدای  جهیزیه به مددجویان تحت حمایت این نهاد که در محل سالن آمفی تئاتر اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: ۴۵ فقره جهیزیه به مناسبت دهه فجر و با مشارکت کمیته امداد، سازمان اوقاف و امور خیریه، موقوفه بازار بزرگ آصف سنندج  به ایتام و نوعروسان اهداء شد.

عطااله افخمی با بیان این که ارزش ریالی هر یک از این جهیزیه‌ها در حدود ۴۰ میلیون تومان می باشد،گفت: این ۴۵ فقره جهیزیه در قالب پنج قلم لوازم خانگی منزل شامل ماشین لباسشویی، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی می باشد.

به گفته او:اولویت دریافت کنندگان این جهیزیه دختران یتیم خانواده‌های تحت حمایت هستند.

 رئیس کمیته امداد منطقه یک سنندج  گفت: در کنار پرداخت جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ،انجام مشاوره‌های پیش، هنگام و بعد از ازدواج با هدف تحکیم بنیان خانواده‌ها و زندگی مشترک زوج‌های جوان تحت حمایت از طریق این نهاد انجام می‌شود.

در ادامه این مراسم امام جمعه در سخنانی گفت: کمیته امداد و اداره اوقاف دو نهاد هستند که هر دو در جهت کمک به نیازمندان مشغول به فعالیت هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه امروز با کمک این دو نهاد و خیران ۴۵ زوج و ۴۵ خانواده تشکیل و زندگی مشترک را آغاز می‌کنند، می گوید: نهاد خانواده بزرگترین دانشگاه انسان سازی است.

در ادامه مراسم مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: ازدواج فقط یک قرارداد و سند نیست بلکه پیوند میان انسان هاست.

حجت الاسلام کاروند گفت: هدف از زندگی سعادت است که با ازدواج حرکت به سمت این هدف سریع می‌شود و رشد پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.