سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

متلاشی شدن باند سارقان سابقه‌دار خودرو در بروجرد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: باند سارقان سابقه‌دار با ۲۰ فقره سرقت خودرو در بروجرد متلاشی شد و اعضای آن دستگیر شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - سرداریحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و قطعات پراید و ایجاد نارضایتی بین شهروندان، مراتب به صورت ویژه به منظور شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

الهی گفت: پس از انجام اقدامات پلیسی مشخص شد باند شناسایی شده دارای چندین فقره سرقت در استان البرز و تحت تعقیب قضایی هستند که پس از ارتکاب به سرقت، خودرو‌ها را با همدستان خود به یکی از روستا‌های بروجرد انتقال می‌دهند و پس از اوراق کردن آن‌ها اقدام به فروش قطعات به مالخر می‌کنند.

او گفت: پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه، سارقان را در مخفیگاه همراه با مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: پس از انتقال سارقان دستگیر شده به مقر انتظامی و بازجویی‌های فنی به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و باتوجه به اینکه سابقه دار بودند حسب دستور مقام قضایی جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان تحویل شدند.

سردار الهی گفت: پلیس با اشرافیت کامل هرگز اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نخواهد داد و هنجارشکنان بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضایی بدون اغماض خواهد بود.

 

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.