سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی ساخت ۱۶ واحد مرغداری در نیکشهر آغاز شد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساخت ۱۶ واحد مرغداری جدید با ظرفیت ۳۳۰ هزار قطعه در نیکشهر آغاز شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین مدرس خیابانی گفت: اقدامات خوب جهاد کشاورزی برای خودکفایی سیستان و بلوچستان در زمینه گوشت مرغ صدور ۷۳۰ مجوز احداث مرغداری است که امیدواریم این روند صدور مجوز تا خودکفایی و حتی صادرات گوشت مرغ به سایر کشور‌های همجوار و استان‌ها را شاهد باشیم.

او گفت: برای همین منظور سایر استان‌ها در ماه‌های اخیر سختگیری‌هایی برای ارسال مرغ به این استان داشتند و تنظیم قیمت با مشکل مواجه بود که امیدواریم با روند فعلی صدور مجوز‌ها بخشی از مشکلات مرتفع شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هدف اصلی وزارت جهادکشاورزی خودکفایی هر استان از نظر گوشت مرغ است که در تولید خودکفا نیازی به واردات مرغ در سال‌های آتی نباشد.

وی با گرامیداشت دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی برای بیان عملکرد نظام، ایجاد امید به دل مردم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های همه دلاورمردان بوده و به نوعی پیام این ماه امیدآفرینی تحول و خوداتکایی و خود باوری است.

مدرس خیابانی بیان کرد: در شهرستان نیکشهر پروژه‌های خوبی شامل گلخانه موز و سایر محصولات، طرح عمرانی، جاده کمربندی و مرغ گوشتی افتتاح و کلنگ زنی شده که امیدآفرین و موجب رضایت مردم است.

او گفت: راه یکی از محور‌های توسعه و از اولویت‌های اول در کنار تامین آب و توجه به صنعت است و برای همین منظور جاده کمربندی برای شهر نیکشهر تعریف شده که امیدواریم شاهد کاهش ترافیک و تصادفات و سوانح جاده‌ای باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرگ و میر حوادث جاده‌ای در این استان خیلی زیاد بوده که نیاز است با اجرای طرح‌های مختلف در حوزه راه‌سازی شاهد کاهش آمار‌ها باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.