سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه احسان در محله اصحابه سفید مهاباد راه‌اندازی شد

ستاد اجرایی فرمان امام برای محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار، در محله اصحابه سفید مهاباد خانه احسان احداث کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی گفت: در سه شهرستان اقداماتی صورت گرفته که در مهاباد هم محله اصحابه سفید جزو این مناطق است.

احسان ابراهیمی گفت: قرار است این مرکز علاوه بر حمایت از خانواده‌های بی بضاعت، زمینه بهره‌گیری جوانان بیکار از تسهیلات اشتغال زایی را فراهم و همچنین بسته‌های حمایتی در اختیار خانوار‌های کم برخوردار قرار دهد.

وی گفت: اولویت اول شناسایی آسیب‌های اجتماعی محله و رفع این آسیب‌ها است که اقدام نخست در ایام کرونایی تهیه بسته‌های معیشتی و پروتئینی، درمان و بهداشت و اشتغال زایی جوانان محله است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان‌غربی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه‌های بیماران صعب العلاج، خانوار‌های دارای کودکان بیمار و معلوم، حمایت از زنان بی‌سرپرست، بد سرپرست و دارای ایتام از دیگر برنامه‌های این مرکز خواهد بود.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از زمان شیوع کرونا اقدامات مختلفی داشته است که می‌توان به توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی، ۹۰ هزار بسته بهداشتی، ۱۲ هزار مشق احسان و خدمت به ۱۱۳ کودک ناشنوا و کمک به زوج‌های نابارور اشاره کرد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.