سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۳۴۰ طرح گازرسانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : بیش از ۳۴۰ طرح گازرسانی به شهرها، روستا‌ها و واحد‌های صنعتی استان با اعتباری بیش از ۲۵۲ میلیارد تومان در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سیروس شهبازی گفت : از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی که در دهه فجر افتتاح خواهد شد، گازرسانی به شهر نوسود است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با گازرسانی به چند روستا و تعدادی واحد صنعتی با اعتباری بیش از ۷۰۴ میلیارد تومان زمینه برخورداری ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۰۹ روستا و ۲ شهرک صنعتی با مجموع ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار که هفت هزار و ۳۶۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهند شد در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

هم‌اکنون ۳۰ شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردارند که ۹۹.۵ درصد از جمعیت شهری را شامل می‌شود، ۸۴ درصد روستا‌های استان معادل یک هزار و ۷۵۰ روستا نیز از نعمت گاز برخوردار هستند.

۶۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی و صنعتی در استان کرمانشاه هم اکنون از نعمت گاز برخوردارند به طوری که روزانه در حدود ۱۵ میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.