سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۸ طرح در شهرستان فارسان همزمان با دهه فجر

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، ۱۸ طرح در شهرستان فارسان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - همزمان با دهه مبارک فجر، آیین افتتاح ۱۸ طرح شهرستان فارسان با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

برای این طرح‌ها ۴۳۹ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، داخلی، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و سایر ردیف‌های بودجه‌ای تامین و هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها با هفت کاربری مسکونی، صنعتی، ورزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی، دامپروری و زیرساخت زمینه اشتغال مستقیم ۳۶ نفر فراهم شد.

مسکن‌های مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، تولید و پرورش قارچ خوراکی، تولیدی پوشاک، تولید و بسته‌بندی میوه‌های خشک، سالن ورزشی، پایگاه بهداشت، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش گاو شیری، بهینه‌سازی شبکه برق‌رسانی، ایجاد سایت جدید، افزایش تکنولوژی و بهینه‌سازی تلفن همراه، طراحی و اصلاح هندسی میدان ۲۲ بهمن و ترمیم و آسفالت معابر شهر فارسان از مهمترین طرح‌های افتتاح شده شهرستان فارسان به شمار می‌رود.

همچنین عملیات اجرایی احداث چهار واحد مسکونی ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌های ده‌چشمه، کران و فیل‌آباد شهرستان فارسان آغاز شد و برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۱۲ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.