سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیب‌های دوران پساکرونا در دانش آموزان جدی گرفته شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:آسیب‌های روانی دوران کرونا باید جدی گرفته شود و باید به فکر راهکارهای عملیاتی برای مدیریت آسیب های دوران پساکرونا در دانش آموزان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  محمدخلیل عسکری در نشست با علی فاتحی معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس گفت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند هم افزایی و تعامل بین بخشی با تمام دستگاه های اجرایی است.

او گفت: در مقابله با آسیب های اجتماعی مدرن باید از ابزار علمی و فن آورانه استفاده کرد.

عسکری گفت: افت تحصیلی پنهان دانش آموزان بازمانده از تحصیل از آسیب های دوران کرونا و پساکرونای آموزش و پرورش هستند که باید در این رابطه ها  چاره اندیشی کرد.

 فاتحی گفت: با شیوع کرونا ، فعالیت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی گسترده تر شده و باید برای کاهش این تهدیدات اقداماتی انجام شود.

او گفت: از دیگر آسیب های اجتماعی می توان به اعتیاد نوجوانان و جوانان، مشکلات روحی و اجتماعی فرزندان طلاق،  اشاره کرد که با تعامل میان دستگاه ها می توان از آن جلوگیری کرد.

معاون اجتماعی و  پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس گفت: ظرفیت آموزش و پرورش در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار بزرگ است و با تعامل بین دستگاه ها می توان آسیب ها را به حداقل رساند.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه بین آموزش و پرورش فارس و معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان برای کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان منعقد شود.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.