سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:دهه فجر تجسم اراده و عظمت ملت ایران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - ریاست دانشگاه، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، معاونین، مدیران ستادی و مسئولان و کارکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز با حضور بر سر مزار شهدای گمنام پردیس دانشگاه، با نثار گل و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهداء، با آرمان‌های شهدای والا مقام تجدید میثاق نمودند.

در جریان این آیین تجدید میثاق حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حضور مسئولان و کارکنان در این آیین گفت: دهه فجر یادآور رشادت و جانفشانی مردم است که با جان و دل در شکل گیری انقلاب نقش آفریدند.

او گفت: دهه فجر تجسم اراده و عظمت ملت ایران است و تلاش دشمنان این است که مردم و انقلاب را از هم جدا کنند، اما دهه فجر و حضور همیشه مردم در صحنه، انقلاب را ماندگارتر از پیش کرده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مردم با تأسی از کلام و شعار و نگاه امام خمینی (ره) چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس به صحنه آمدند و جان خود را در دفاع از دین، نظام و تمامیت ارضی کشور فدا کردند.

او گفت: هم رزمندگان و هم پدران و مادران و همسران و فرزندان آنان سختی‌های دوران دفاع مقدس را تحمل کردند و با همین ایمان راسخ بود که مردم و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و با همین اراده و باور و ایمان بود که پای صندوق‌های رای رفتند و با همه تهدید‌ها و حرکت‌های خرد و کلان دشمنان، به جمهوری اسلامی رای دادند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: انتظار شهدای والامقام و خانواده‌های معظم آنان که نگاه باورمندانه و ایمانی به راه و رسم شهادت و ایثار دارند، تداوم راه انقلاب با همان آرمان‌های دوران انقلاب و حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌ها است.

او گفت: مهمترین مولفه قدرت نظام و ایستادگی و پیشرفت و تداوم آن مبتنی بر حضور گسترده مردم، دشمن‌شناسی، بصیرت، وحدت، همدلی، صبر و بردباری آنان است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.