سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در خصوص حقوق مردم مماشاتی نخواهیم داشت

شهردار زنجان گفت: باید در خدمت آحاد مردم باشیم و امیدواریم که بتوانیم تبعیض را حذف کرده و عادلانه رفتار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - فیروزفر ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، گفت: معتقدیم که باید در همه امور، مصالح مردم را در نظر گرفته و قائل به این پست و منصب نباشیم تا آنچه که مردم لیاقت آن را دارند، انجام دهیم.

او می گوید: به این نکته تأکید داریم که در خصوص حقوق مردم به هیچ عنوان مسامحه‌ای با هیچ‌کس نخواهیم داشت، هم حق مردم و هم حق ذی‌نفعان باید حفظ و پشتیبانی شود و اینکه فکر کنیم شهرداری مجموعه‌ای است که همه امور آن طبق روال است، تفکر غلطی است، ولی در شهرداری کسانی را داریم که با جان و دل در حال کار کردن هستند و باید حقوق همه این افراد رعایت شود.

فیروزفر گفت: باید سیستمی فراهم شود که سره از ناسره در سیستم جدا شود و شفافیت مدنظر بنده در شهرداری این است که مجموعه فضا شیشه‌ای شده و همه امور در اختیار مردم باشد؛ البته یکی از حلقه‌های مفقوده فعلی، اطلاع‌رسانی در شهرداری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این جلسه گفت: پشتیبان انقلاب اسلامی خداوند بوده و به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید.

مرادلو با بیان اینکه باید تلاش کرد تا پایه‌های انقلاب مستحکم‌تر از قبل شود، گفت: با مدیریت امام راحل ثابت شد حکومت بر قلوب می‌تواند انقلابی برپا کند.

او می گوید: انقلاب اسلامی ایران به همگان نشان داد که می‌توان با تأسی به مفاهیم عمیق دینی و یک دلی مردم، کار‌های بزرگی انجام داد و با همین تفکر، انقلاب وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تأکید بر اینکه همه مسئولان باید در راستای مفاهیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند، گفت: امروز در برهه حساسی قرار داریم و دشمن با همه توان به دنبال دست‌یابی به اهداف خود که همان از بین رفتن انقلاب است، هستند، ولی ملت ما نشان دادند یک لحظه از آرمان‌های خود دست نکشیده و همچنان پشتیبان انقلاب هستند.

معاون مالی شهرداری زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه برای محل آرامستان جدید در سال‌های گذشته کار خاصی انجام نشده بود، گفت: تا به امروز ۶۰ میلیارد تومان برای آرامستان هزینه شده و امسال نیز ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

او می گوید: یک قبر برای شهرداری حدود ۱۱ میلیون تومان هزینه دارد که مقدار کمی از آن از شهروندان دریافت می‌شود.

احمدی همچنین به موضوع جمع‌آوری مکانیزه زباله‌ها در مناطق ۲ و ۳ زنجان اشاره کرد و گفت: سهولت جمع‌آوری و بهداشتی بودن عملیات مدنظر است، به همین خاطر نسبت به خرید مخازن زباله اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.