سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سرگیری آموزش مجازی در مدارس کشور

آموزش صرفا مجازی از امروز در بیشتر مدارس کشور دوباره آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا و با افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون در کشور، مدارس استان‌های قرمز، غیرحضوری شد.

با وجود شرایط فعلی، اکثر خانواده‌ها هم تمایلی برای حضور فرزندان خود در مدارس به صورت حضوری ندارند و ترجیحشان آموزش به صورت آنلاین است.

مدارس ابتدایی استان قزوین، مدارس استان سیستان و بلوچستان، مدارس شهرستان‌های نطنز، کاشان و آران و بیدگل در استان اصفهان، مدارس اراک، ساوه، محلات و دلیجان در استان مرکزی و مدارس استان یزد به دلیل تغییر رنگ بندی کرونایی غیر حضوری شده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
قابل توجه باشگاه خبرگاران:معلمان عزیز الان دوساله هم آموزش مجازی و هم آموزش حضوری دارند آن هم نه چهار ساعت بلکه شده 20 ساعت در روز !!در کدام ارگان کارمند با وسیله های شخصی خودش و بیشتر از ساعت وظیفه اش کار می کند آن هم با حداقل حقوق و بدون یک ریال مزایا؟!!!تمامی ارگان ها اعم از پرستاران ،قوه قضائیه و ... دارای حقوق آنچنانی و مزایا و حق سفر و مزایای مناسبت های مختلف اعم از روز زن و مرد و ... هستند ولی فرهنگیان فقط شعارش را شنیده اند و بس!!!و این شعار همیشه در رسانه ها ادامه دارد...
پس تیتر خبرتان را عوض کنید