سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

منافع آمریکا با تفکر انقلاب اسلامی به خطر افتاده است

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی به دلیل نظام اسلامی بوده چرا که امروز منافع آنان در منطقه و جهان با اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی به خطر افتاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در آیین زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان ایلام گفت: مقاومت و صبوری ملت ما امروز دشمنان را به ستوه آورده است و در برابر ملت ایران اظهار عجز و ناتوانی می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه مردم ما پای شعار اول انقلاب خود ایستاده اند، گفت: نظام جمهوری اسلامی دارای دو بال جمهوریت و اسلامیت است و به عنوان دموکراسی‌ترین کشور جهان است که مردم با آرای خود، جمهوری اسلامی و قانون اساسی را تایید کرده و نمایندگان مردم را در سطوح مختلف با رای خود انتخاب می‌کنند.

او با با بیان اینکه مردم ما برای اجرای قوانین الهی و اسلامی، انقلاب کردند، گفت: اگرچه در این مسیر مشکلاتی داریم، اما این مشکلات گذرا است چرا که ملت ایران سخت‌ترین مشکلات را پشت سر گذاشته اند.

او گفت: نسلی که می‌خواهد امروز اسلام را جاری کند باید بنده خدا باشد نه بنده طاغوت، امروز یاران اسلامی از چنان اقتدار و عظمتی برخوردار هستند که چنانچه دشمن قصد جنگ سخت با ملت ما را داشته باشد باید در فاصله چند هزار کیلومتری از مرز‌های ما قرار گیرد تا بتواند جان خود را نجات دهد.

نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امروز ثبات نظام و انقلاب اسلامی روز به روز بیش از گذشته در دنیا نورافشانی می‌کند، انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا خیلی از مغز‌های متفکر را به خود جذب کرده است و ما هم باید تلاش کنیم با ادامه دادن راه امام راحل و شهداء در راه توسعه و آبادانی کشور و نظام اسلامی سربلند باشیم.

او گفت: امروز ثبات نظام و انقلاب اسلامی روز به روز بیش از گذشته در دنیا نورافشانی می‌کند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.